W celu złożenia reklamacji prosimy o wiadomość przez formularz kontaktowy.

Prosimy o załączenie dokładnych zdjęć wady. Reklamacja zostanie rozpatrzona możliwie najszybciej jak to możliwe (max 14 dni).

Rozpatrujemy reklamacje w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na adres e-mail wskazany w zgłoszeniu reklamacyjnym.

Jeżeli reklamacja została rozpatrzona pozytywnie należy zwrócić uszkodzony towar. Towar można zwrócić osobiście lub przez zamówionego przez nas kuriera. W przypadku wysyłki kurierskiej należy podać adres, z którego ma być odebrany reklamowany towar.



Użytkownik składając reklamację ma prawo do :

  1. Wymiany towaru na nowy (koszt wysyłki zwrotnej ponosi Użytkownik, natomiast Przedsiębiorca ponosi koszty nowej produkcji oraz kolejnej wysyłki)
  2. Zwrot towaru (Użytkownik ponosi koszt wysyłki zwrotnej, Przedsiębiorca zwróci całkowitą kwotę zamówienia do 14 dni roboczych)



Reklamacji nie podlegają :

  1. Zamówienia z uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego
  2. Zamówienia z uszkodzeniami w trakcie eksploatacji (np. czyszczone środkami żrącymi)
  3. Różnice kolorów spowodowane różnicami w odwzorowaniu kolorów przez monitory komputerowe
  4. Nieprawidłowości wynikające ze złego montażu produktu
  5. Drobne różnice w wymiarze produktu (do 1cm)



Reklamacje obejmuje :

  1. Zły kadr (jeśli wydrukujemy inny kadr niż zaznaczyłeś)
  2. Zły rozmiar (jeśli rozmiar będzie inny niż wybierzesz)
  3. Zniszczona paczka
  4. Zły materiał (jeśli otrzymasz produkt wykonany z innego materiału niż wybrałeś)
  5. Zły wydruk (przetarcia, przebarwienia, pasy, zła jakość grafiki



Formy rekompensaty:

  1. Naprawa uszkodzonego produktu
  2. Ponowna produkcja
  3. Wymiana na inny towar o takiej samej lub wyższej wartości
  4. Zwrot kosztów